OLX limiteaza numarul de anunturi pe care le poate posta un utilizator.

OLX.ro, cea mai mare platformă de anunţuri de pe piaţa locală, a introdus începând de ieri, 18 aprilie, limite mult mai stricte pentru publicarea de anunţuri gratuite de vânzare pentru produsele din categoria electronice şi electrocasnice, reducând spre exemplu de la 100 la 3 numărul de anunţuri pentru comercializarea de telefoane şi tablete - unul dintre cele mai populare segmente ale categoriei. “Începând cu data de 18 aprilie 2018, vom introduce noi pachete de anunţuri în categoria electronice şi electrocasnice, împreună cu noi limite pentru postarea anunţurilor gratuite în această categorie”, conform mesajului transmis de companie pe e-mail către utilizatori în mai multe rânduri, începând cu data de 2 aprilie.



Pentru toate produsele mai scumpe a apărut o limită de 3 sau 5 anunţuri pe lună, în timp pentru produsele mai ieftine limita este de ieri de 20 de mesaje.


După depăşirea acestor limite publicarea unui anunţ costă între 0,41 şi 0,83 euro (fără TVA), în timp ce preţul pentru un pachet de 500 de anunţuri variază între 51,5 euro şi 104,03 euro.

Categoria electronice şi electrocasnice este în top 3 cele mai accesate categorii din OLX, cu peste 3 milioane de vizitatori şi 470.000 anunţuri noi adăugate în fiecare lună, conform datelor companiei.


Liderul pieţei de anunţuri îşi susţine decizia de a limita numărul de anunţuri gratuite prin dorinţa de a promova mai mult “conţinut de calitate” - respectiv mai multe anunţuri autentice şi care nu sunt publicate de mai multe ori.


“Limitele de anunţuri gratuite ajută foarte mult într-o distribuţie corectă a mesajelor. Aşa cum am văzut şi în categoriile care au deja limite, numărul de anunţuri duplicate devine inexistent, deci calitatea categoriei creşte. Şi când anunţurile sunt de calitate, atunci şi cumpărătorii trimit mai multe mesaje, distribuite către mai multe anunţuri”.

Limitările îi vizează practic pe cei care au transformat în business vânzarea de echipamente IT&C pe OLX sau pe cei care îşi promovează businessul pe OLX. Spre exemplu platforma este plină de anunţuri de vânzare a diferite electronice şi electrocasnice de către case de amanet. OLX le transmite de altfel companiilor că de acum îşi pot crea pagini personalizate, cu logo şi opţiunea de personalizare a paginii.



Niciun comentariu